Sunday.

Publicerat: 2011-11-27 | 12:26:54 i Matilda
Hej allihopa!
Idag är det söndag och jag och Gustav har sålt GT.
Ja, i regnet och blåsten.
Men nu ska vi bara vara hemma och mysa resten av dagen...
Ha en mysig söndag!

Snö

Publicerat: 2011-11-22 | 12:50:31 i Matilda
Jag vill ha snö, så att det kan bli jul snart!
Jag har väl inte köpt alltför många julklappar än...men det är ju snart bara en månad kvar.

Niceville

Publicerat: 2011-11-12 | 18:41:03 i Matilda
Hej bloggen!
Ett boktips, jag tycker att alla borde läsa den här boken:

Back again!

Publicerat: 2011-11-11 | 19:03:09 i Matilda
Hej bloggen!
Nu hade jag tänkt att börja blogga igen...
Idag har det varit ganska chill i skolan, fast vi hade typ bara jobbiga ämnen, typ NO, Matte och Bild och engelska men det är faktiskt ganska roligt tycker jag.
Jag, Oscar och Emma sjunger en wierd låt som sätter sig på hjärnan direkt, gissa?
Men i alla fall, bilder:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!